Saturday 21 December 2013

Carrot Cake

Assalam dan selamat malam buat semua.

Berada dalam mood rajin utk update. Malam ni Siti Aishah asyik berkepit dgn si ayah (buah hati I le tu). Manja nye bukan main lagi. Disebabkan itu juga, maka aku ada sedikit ruang utk post kisah malam tadi. Haaa...aku namakannya projek melayan kebosanan. Kalau nak tau..ni la antara cara aku isi masa senggang. Mencuba pelbagai resepi...masak dan makan. Seronok bila ada org yg tukang habiskan apa yg aku masak.

Mmg dari kecil, mak suruh aku dok ngadap dia masak. Bila aku sentuh pisau utk menolong, dia kata "tengok je mak buat kerja along"..haaa ngomel juga la time. Tak fhm kenapa mak suruh buat cenggitu kan....

Bila dah makin dewasa baru faham. Belajar juga boleh dari pemerhatian. Sangat berkesan. Cuba jaya hasil drpd pemerhatian tapi tetap berada bawah pemantauan. Haaaa faham ke tak bahasa aku ni ye. Buat2 faham ok.


Memasak juga terapi. Ajaib bukan.....nak tau???? Cer cuba le kome buat sendiri ye.

Ni nak tunjuk hasil nukilan ku malam tadi. Siap dgn frosting cream cheese bagai. Tapi takle berapa nak cantik. Jadi ler.....asalkan rasanya sedapppp bangat dehhh. Maap le ye ...terpaksa puji diri sendiri..


*****dah lama sangat aku tulis entry yg ini...pending sbb asyik failed uyk insert pic.  Jadi dalam keadaan yg bengang....aku post juga tanpa pic...

Protes!!!!!

No comments:

Post a Comment